2009-01-01

2009

Hoppas alla hade en jätte bra kväll/natt igår. Det hade i alla fall jag. Maten var jätte god, folket var trevlig, musiken var bra och alkoholen i en lagom mängd. Ja, allt var perfekt, förutom att någon jävel snodde min mobil! Jag bli så förbannad, har inte folk någon respekt? Jag ska i alla fall göra en anmälan på den i morgon och hoppas på det bästa. Men ändå, det var inte telefonen i sig som jag blev ledssen över, det är ju alla nummer. Men sedan så kom jag faktiskt på att jag har min kontaktlista sparad i min gamla mobil. Så det är bara några som fattas. Så när jag fått en ny mobil så kommer jag kunna släppa det. Men fasen vad låst man blir utan telefon! Inte ens en väckarklocka. Dessutom hade min hemtelefon pajat idag, det är lite si o så med batteriet i den. Så helt låst har jag varit idag. Jag kommer däremot skaffa mig ett provisoriskt sim-kort imorgon så de som vill nå mig kan skriva så får de nummret. Men sedan kommer jag att ha mitt gamla nummer, jag har beställt ett nytt.

Ne, hinner inte skriva så mycket mer. Jobb imorgon och klockan är mycket. Sov så gott.

No comments: