2009-01-07

Kan. inte. äta. mer!

Jösses vad jag nu är mätt i magen.
Jag åkte ner till stan idag för att kika på lite telefoner. Det blir nog förövrigt en iphone i alla fall, en nokia kan jag ju spara ihop till själv.
Ja, när jag betsämt mig för att jag inte hade några mer ärenden på stan så fick jag en sån där JAG VILL INTE HEM -känsla. Jag ville se folk och inte bara sätta mig i soffan i min ensamhet och titta på tv. Så jag ringde dit Martina och vi gick och åt och tog en öl på Captain Cook. Den super snälla bartendern från några helger sedan jobbade så vi fick nån bonus öl på köpet. NICE!

Efteråt gick vi och hyrde två filmer. Rysaren Barnhemmet och komedin Over her dead body med Eva Longoria. Vi hann bara titta på första filmen ikväll, som förvörigt var tok bra! Ja, o till filmen måste man ju ha godis! En stooor påse, och då menar jag stooor påse, cheddar popcorn och dricka. Jag är rädd att det snart ska börja spruta ur öronen!


Ja, jag har i alla fall inte släppt tanken på att åka ut o resa. Pappsen är ju som sagt i Thailand nu och jag skulle ju säkert få åka ner till han. Men frågan är, vågar jag utsätta mig för det igen?!

No comments: