2009-01-06

Utmaning

4 av mina favoritprogram på TV
- Gossip Girl
- One Tree Hill
- Greys Anatomy
- Lipstick Jungle

4 saker jag gjorde igår
- Jobbade
- Bjöd min mamma på middeg på super duper goda Lilla Siam
- Gick på bio och såg fimen Austrailia (rekomenderas varmt)
- Blev akut sjuk och låg halvt död resterande av kvällen

4 saker som jag ser fram emot
- Att min Fanny kommer hem så klart!
- Mitt jobb på Attityd i mars
- Min och Johannas tågluffning
- Den dagen jag får den perfekta lägenheten inne i stan

4 av mina favoritrestauranger
- Lilla Siam (slår allt)!
- Den lilla grekiska restaurangen lokaliserad i Stockholm som jag alltid glömmer namnet på
- Knutstation 1880
- Hard rock café


4 saker på min önskelista
- Pengar
- En utomlandsresa (Helst binda ihop pengar och resa så jag kan fara till min underbara Fanny)
- En lägenhet
- Alla mina älskade samlad under en fantastisk kväll

No comments: