2009-01-24

Det är inte rättvist!

Vad gör jag vaken klockan 3 på natten? Inget vettigt alls faktiskt. Jag gör allt för att fördriva tiden medans ett avsnitt av Heroes laddas ner. Hur lång tid tar det för er att ladda ner ett avsnitt på 42 minuter? Inte fan kan det ta mer än 3 timmar i alla fall!! Va fasen. Ett sådant fruktansvärt segt internet. Jag hatar det. "Men vad ska vi med ett snabbare internet till? Det är ju bara onödigt dyrt" Näe, det är det inte! Eller ja, inte onödigt i alla fall. O hon som klagar på att jag sover för länge. Där har vi ju svaret. Skaffa ett snabbare internet så lovar jag att aldrig någonsin vara vaken till längre än kl 2. Ja, så länge jag är nykter i alla fall.

Inatt hade jag på datorn och började ladda ner 6 avsnitt av heroes vid ca 2-3 tiden. När jag dagen efter kollade på datorn vid 14 ungefär så var det inte ett enda avsnitt färdigladdat. Det jag hade tjuvstartat någon timme innan stod på 97% och ett annat var på ca 40%. Så ska det inte vara. Det är inte ok.

Oh 82% färdigt, då är det ju bara ca 1 timme kvar! Tjohoo
Hm.

No comments: