2009-01-29

Om det är möjligt

Så tyckte jag om lägenheten mer än på bild. Jag är helt förälskad. Och utsikten var mycket bättre än vad jag trodde. Skidbacken, frösön och vallsundsbron. Ooh. Ja, så nu är det bara att invänta svar från jobbet. CVn är inskickad och jag håller tummarna.

Vad på middag hemma hos gammelmoster idag. O herre gud vad den tanten kan supa! Först en "liten" välkomstdrink, sedan lite skumpa till nå snittar, sedan ett och annat glas vin till maten, osså portvin till kaffet och en o annan likör. Jisses! Det är alltid lika trevligt att hälsa på. Höhö.

Annars har jag känt mig fruktansvärt orolig i kroppen hela natten och dagen. Jag analyserar, tänker och grubblar. Varför kan jag inte bara sluta?! Jag vet inte varför det blir såhär. Jag önskar att det fanns något/någon som bara fick mig att slappna av. Inte ens alkohol hjälpte ju! Det blev snarare tvärt om. Känner mig nästan kvävd. Det blav dock lite bättre är jag fick prata med Johanna. Hon är bra gó hon.

Nu ska jag rulla tummarna fram tills att jag lyckas somna...

No comments: