2009-01-26

No place like home!

Jag har hittat den. Ja, min drömlägehnet alltså. och för 290 000+ kan den bli min! Jag vill. Jag måste ha ett jobb nu. Jag ska på visning på torsdag kl 16 och om jag älskar den lika mkt i verkligheten som på bild och om jag får ett jobb så kommer jag slå till. Och från ballkongen har jag utsikt över hela frösön. TÄNK ALLA FINA LAMPOR! Jag älskar lampor. Det är det jag alltid sagt. Den dagen jag ska köpa en lägenhet så ska den ha utsikt över en massa lampor, annars kan jag bo nästan hur som helst.

Jag vet inte vad det är. Men det ser så varmt ut. Och det glimmar så fint. Jag känner mig så liten men ändå så trygg. Ja, jag vet att det är jätte konstigt, men jag har alltid varit besatt. Haha. Jag kommer ihåg varje gång jag åkte till Stockholm när jag var liten o när vi åkte genom en speciell jätte lång tunnel vid misdommarkransen med en massa gula lampor (som är min favorit) så skrek jag alltid "Nu är vi framme!!"

Jag kanske ska flytta till Tokyo? Näe, det var inte nog med gula lampor. Men besöka kan man ju göra!



Ja, i alla fall. Den lägenheten vill jag ha!
Sandra har kommit för att hälsa på mig också. Hon tog en impulsresa till Östersund o det var ju väldigt roligt att få träffa henne. Så nu har vi varit o handlat mat o vin. Skönt att äntligen träffa någon annan som inte ska jobba imorgon. Vi får se ifall vi åker ner till Pause o äter efterrätt också. det var ett bra tag sedan jag var där nu. Jag brukar ju vara där någon gång i veckan. O jag vet inte huur länge sedan det var jag drack deras hallon smoothie. Inte bra alls. De stackarna måste ju tro att jag övergett dem. Annars får jag dra med mig något annat offer i veckan. Oh vad jag längtar tills du kommer hem Fanny, då kommer du inte få göra mkt annat än att komma o hälsa på o springa på Pause! Höhö. Stackars.


Nu kom Sandra tillbaka. Vi glömde ju att handla choklad. O så kan man inte ha det!

1 comment:

Anonymous said...

Jag langtar tills jag kommer hem ocksa lillstumpan!! Vill komma hem nu, nu, NU!!
Fast nu ar det ju snart i alla fall. 10 veckor kvar hihi =) Kan inte fatta att tiden har gatt sa fort!