2009-01-20

Hur står lesbiska ut?

Jag har åter blevit påminnd om varför jag i många fall föredragit att umgås med killar. Jag klarar inte av trycket bland tjejer. Vi ska snacka skit, hugga varandra i ryggen och vara bästa vänner med våra värsta fiender. Nej fy fan.
Jag trodde att detta var något som de skulle växa ifrån. Men nej, tydligen inte. Det håller i sig. Som en jävla råtta i byxbenet på dem.


Jag vill inte veta vem som legat med vem, vem som blivit på smällen med vem eller vem som gjorde vad i fyllan. Nej, jag tror att de människorna är fullt medvetna och fullt kapabla till att ha hand om sig själva. Vad skulle jag göra med den informationen? Vad tjänar det mig att veta vem som är en slampa? Jag hade då inte tänkt ligga med henne.

No bullshit!


Men men, nu vet jag ju i alla fall vilka mina riktiga vänner är. Och som tur är så umgås jag mestadels bara med människor som anser att skitsnack är onödigt.

Det är klart att en och annan groda kan slinka ur mig med, men ack så dåligt samvete jag får efter. Och inte heller pratar jag om andra för att jag själv ska må bättre eller för att andra så må sämre.



Nej, håll er till ert liv så hålelr jag mig till mitt.
Stay away!

No comments: