2009-01-28

Mina vuxenpoäng når nya höjder

Idag har jag gjort en massa saker som hör till det vuxna livet. Jag vet inte om jag ska bli rädd eller glad. Men de flesta av sakerna är ju faktiskt bra saker.

Idag har jag:
  • Klivit upp ur sängen och bäddat den direkt
  • Varit i tvättstugan och för första gången manglat mina sängkläder
  • Varit på 3 st lägenhetsvisningar! Jätte fina men ingen av dem kändes som mitt hem
  • Varit iväg och storhandlat på Willys
  • Köpte en liten godispåse istället för en stor. Eller ja, en liten för att vara mig i alla fall
  • Beställt 4 st böcker från adlibris och köpte den 5:e på affären
  • Vattnat blommorna
  • Betalat räkningar

Inte illa va? Nu ska jag iväg o övningsköra lite så jag får mitt körkort så snart som möjligt! Sedan ska jag bada, krypa ner i min nybäddade säng och läsa en bok. Mys pys!

No comments: