2009-01-02

Feeling no better than poop

Bläe och fy vad jag mår piss! dagen började ganska bra, kännde mig frisk och kry ända tills jag kom till jobbet. Du började jag få krypningar i kroppen och mådde tillslut illa. Det hela slutade med att jag fick avboka hela min dag och åka hem igen. Tur som fasen att det är fredag så jag inte behövde avboka flera dagar. Sedan jag kom hem har jag i alla fall spytt som en gris. Johanna, som också mådde kasst idag kom över så vi har spenderat kvällen med att tycka synd om varandra.

Funderar nu på att göra mig lite mat men vet inte om det är någon mening för jag vet inte ifall jag får behålla maten eller inte.

Jag har i alla fall nu skaffat mig ett tillfälligt kontantkort så nu är jag återigen kontaktbar. Men kommer att skaffa mig ett nytt SIM-kort sedan med mitt gamla nummer.


Nu ska jag krypa under täcket och kolla på film. Hoppas att min helg blir bättre än såhär. Längtar tills min mamma kommer hem imorgon!



.

.

.

Är det den berömmda vinterkräksjukan jag åkt på?

No comments: