2009-01-08

Scanner någon?

Vankade efter en natt av orolig sömn. Av någon konsig anledning känndes det som om jag försovit mig hela tiden, även fast jag inte hade något att kliva upp till. Dagen har inte krävt mycket energi alls. Blir galen, nu håller jag på att få flunsan, IGEN! Jag orkar inte det här nå mer. Jag är verkligen sjuk hela tiden. Sist jag var helt frisk tror jag var runt studenten. Sprit kanske är svaret? Man kan ju alltid hoppas.
Något jag däremot har gjort idag är att förbrilt letat en scanner. Pappsen ringde igår och ville ha en kopia på mitt pass för han skulle fixa sitt testamente. Men näe, min skanner var för gammal för mig dator. Jisses. Så någon som vill låna ut sin en minut eller två får gärna höra av sig!

Ska börja med maten nu hade jag tänkt. Thaisoppa med lax, färska champignioner och babyspenat. Den är sjukt god vill jag lova. I alla fall när jag gör den ;)




No comments: