2009-01-06

Home

Jaah, några timmar senare sitter jag äntligen i soffan. Med en tidlapp till vårdcentralen. Suprised!? Not really.
Nu ska jag i alla fall ha ett litet Lipstick Jungle maraton och smälla i mig gårdagens bio godis.

Måste ladda upp mig lite nu för jag hade tänkt ta en runda på stan i morgon. Ska även kolla på lite mobiltelefoner för jag har fortfarande inte bestämmt mig för vilken jag vill ha. Jag struntar i alla fall i Sony Ericsson s 500i. Har hört från flera nu att det är en skit telefon. Går tydligen sönder på tok för lätt också. Så nu står det mellan en Nokia N95 (min förra modell som jag äälskade), en Nokia N96 (Den nya upplagan av min gamla) eller en Apple iphone.

Skulle ju vara coolt med iphone men är ju fartfarande lite skeptisk till den, den nya Nokian verkar ju kanon men min förra var ju min älskling. Om det bara hade sett lika dan ut så hade jag ju valt den nyare, men icke. Ååh, jävla tattare! Fan att vissa inte kan lära sig vad som är mitt och ditt.

Nu har jag förövrigt börjat tröttna lite på vintern. Skulle har rätt gött med en Grekland resa nu eller nått. Bara en vecka eller så.


Ja, där skulle det inte vara helt tokigt att vara. Tänk dig; Het sand som värmer hela kroppen efter ett bad i det turkosa havet. Solen som sakta torkar havssaltet från din kropp. En iskall drink i handen som smakar annanas. Mmmh. Jag vill, nu! Efter magsjukan är jag ju även fitt for bikini! Hehe. Men snart, vääldigt snart ska jag ta mitt pick och pack har jag bestämmt. För jag vill jag vill jag vill!

Någon som vet vad en sistaminuten-resa till Grekland går på? Tänkte börja packa väskan nu :)
Jag frågade min Fanny för ett tag sedan om inte hon ville följa med mig efter hon kommit hem, men hon tyckte jag bara var konstig. Förstor förtfarande inte riktigt varför. Får väl dra med mig något random ragg på arlanda då. What to do liksom?

1 comment:

Anonymous said...

Varför tyckte jag att du var konstig för?? Har jag då inget minne av alls. Du har blvit knäpp av alla dina sjukdommar hahaha =)