2008-12-31

Happy new year!

Tjoho, nu smäller det! Eller ja, om ca 11 timmar smäller det på riktigt. Men jag är så taggad. Känner mig faktiskt mycket bättre idag än igår så jag hoppas det var en sån där 24- timmars förkylning.
Om ca en timma kommer Emma hit så ska jag fixa en frippa på henne. Inspirerad av Jessica Alba. Tror hon kommer bli skit snygg! Sedan kommer Johanna över osåå ska vi dricka en och annan drink och göra oss nyårsfina. Ja, det kanske är smart att fixa grunden innan drickandet, annars vet man ju aldrig hur det kan sluta.

Emma will look mighty fine!

Mamma ringde upp mig inatt (läs: halv 3 på natten!) och berättade att hon hade fått fin fina julklappar av Patrik och Marre. En mobiltelefon OCH en fritös! Som om det inte räckte med det ena. Genast känndes min dumma kaffebryggare väldigt B. de hade tydligen köpt något åt mig också som hon skulle ta med sig när hon kommer hem. Jag som trodde julafton var över! :D

Ja, åter till nyår, måste ju säga att jag faktiskt är nervös som en tok. Varför vet jag inte riktigt. Men duger min klänning, kommer jag få till sminket som jag hade tänkt och kommer jag hitta något att prata med under middagen? Och framförallt, kommer Johanna skämma ut mig i sitt sökande av min sole mate? Iiih. Bordsplaceringen är så att vi kommer inte att få sitta bredvid någon vi känner. Näe, det blir ju inte så svårt att placera mig i alla fall med tanke på att jag knappt känner 0.0001 procent av den här staden. Äv lite sprit i magen brukar bota det mesta.


Nu vill jag önska alla ett riktigt riktigt gott nytt år! Vi ses i nästa.

No comments: