2009-01-12

Life is looking pretty good my friends!

Jag har faktiskt ganska mycket att se fram emot nu! Jag blir så glad, det händer en massa i mitt liv nu och jag som bara för någon dag sedan var så himla uttråkad.


På fredag åker jag till Sundsvall och hälsar på min underbara Kate. Ska bli så roligt att få träffa henne igen. Jag har verkligen saknat våra krogrundor. Det var sånt som man tog för givet när man bodde i Sundsvall. But now i live in the real world.















.
Sedan har vi förhoppningsvis en USA-resa till min underbara Fanny snart! Det finns ingen som henne. Ingen förutom vi kan riktigt förstå hur mycket vi betyder för varandra.



Snart kommer ju min underbara hem också så då ska vi ju riva hela Stockholm. Hon+Jag+Alkohol=Ni vill inte veta.
Sprit, hotell, Bounce, party, och shopping...











Helt plötsligt kommer det att vara sommar. Då har jag börjat jobba igen och sedan är det dags för en utomlandsresa med min kära mamma. Ja, jag kan nog behöva ladda batterierna lite. Inge fest, bara vara.
Låter det inte jätte jätte bra. Längtar.

1 comment:

Emelie said...

Jag ser honom var och varannan dag. Hälsa kan jag gott göra men jag kan ju inte ta i honom med flit ;P hehe.
Han är här och livar upp stämningen med sina hmmm, kommentarer :D