2009-01-23

Det finns ingen mättnad.

Äntligen har jag fått jobba igen. Det var ju hur skönt som helst. Känslan av att iaf ha gjort något vettigt är ju underbar. Men fasen vad trött jag varit. Har bara sovit 3 timmar inatt så det var nära att jag somnade där en stund på min rast. Men jag jobbade bara 8-16 idag så det gick ju ganska bra ändå. Jag hann precis hem när mamma ringde mig o frågade ifall hon inte fick bjuda mig på middag ute. O det ville jag ju såklart! Så jag skyndade mig o duscha osså var det bara att åka ner igen. Det blev Lilla Siam. Jag lovar, det finns ingen godare mat. Det blev som vanligt en nr 34. Annars har jag bara svullat och tittat på lets dance där Blondinbella åkte ut. YES! Äntligen. Stackars blåsta brud.

Ont i magen har jag också, har ätit alldeles för mycket godis. Eller alldeles för mycket av allt egenligen. Jag har nu kommit på varför jag lagat så mkt mat den senaste tiden. Jag trodde att det var min längtan efter att flytta hemifrån som spökade. Det är det säkert också men den största anledningen är nog för att jag är tjej. Alla tjejer kan nog relatera.

Jag var på ica kvantum igår och det här fick jag med mig:


  • En 200 g chokladkaka

  • 30g mörk choklad

  • En ramlösa

  • En cola

  • Massa små plock från tapasbaren

  • Digestivekex

  • Oliver (Kan även tillägga att jag INTE äter oliver, men då ville jag ha det)

  • En påse djungelvrål

  • En massa frukt

  • En burk nutella

  • En påse chips + dipp

Det var nog allt. Och jag kan nu meddela att allt detta är officiellt slut. Det enda som finns kvar är bottenskrap på nutellan och några oliver. WHY?!? Räcker det inte med att man redan känner sig fet osså får man en massa kravnings så man blir ännu mer som en gödd kyckling. O nu blev jag sugen på apelsiner. Va faan. Kan inte någon snälla rädda mig?


Snart Johanna, det är snart över. Måste gå o lägga mig så jag inte börjar äta igen. Jag kom nämnligen just på att jag har kräm och mjölk i kylen.



O Lars, sluta skratta, det är inte roligt!!!

No comments: