2009-01-14

Stockhom here we come!

Ja, nu är allt bokat och klart. Jag är fantastiskt glad för det blev hetl otroligt billigt. O då menar jag sanslöst billigt.
  • Resa tur och retur
  • Evenemang
  • Hotell

Allt detta för, hör och häpna 800 kronor var! Herregud, varför har jag inte gjort sånt här tidigare? Vi kommer ha såå roligt. Vi kommer dock bo en bit utanför stan, i Bromma. Men det går tydligen bra med pendeltåg så det lär nog lösa sig.

Annars har jag varit riktigt effektiv idag. Jag har ringt om arbetsbevis, sett till att får ett nytt simkort med mitt gamla nr hemskickat, spärrat min mobiltelefon, plockat här hemma, kommit ihåg att lämna tillbaka filmerna och gjort det till och med o nu ska jag snart börja med maten. Mamma gjorde det klart för mig att maten skulle stå på bordet när hon kom hem. Jösses, vad har hänt? För att citera; "Du har blivit hennes bitch"...

För övrigt väntar ännu en tråkig kväll med inget att göra. Fan vad jag börjar bli less på tv nu.

1 comment:

Emelie said...

Jo, det är möjligt :)
Inte något jag kan vara behjälplig med dessvärre :P