2009-01-21

Lathet

Idag har jag verkligen gjort noll vettiga saker. Ja, det skulle möjligtvis vara att jag har lagat mat. Men det är ju en nödvändighet så det anser jag inte räknas.
Vaknade runt 1
Klev upp och satte mig direkt i soffan
Gnuggade ögonen
Gick ut med hunden
Laddade ner en massa avsnitt av heros (Ja, jag har precis insett hur bra den är)
Lagade mat
Tittade på mer heros

Ja, jag vill inte ens räkna ut timmarna jag spenderat framför datorn o tittat på alla avsnitt. Men det är ju hur bra som helst. Jag har bara sett ett avsnitt tidigare och insåg då att det var väldigt försent att börja följa det därifrån. Men nu så.
Jag har faktiskt hunnit med att titta lite på tv också. Kvällsöppet med Ekdal. Ett något vettigare program. Kanske?
Ne, osså har jag ju suttit med 5 minuter mellanrum och gått in på piratebay med förhoppningar om att någon jävel skulle lägga ut Lalehs nya skiva som släpptes idag. Men nej. Snåla jävlar. Jag har inte råd att köpa en skiva, jag har ju inget jobb!! Eller jo, jag ska ju faktist jobba på fredag. Det ska bli roligt. Biter ju snart sönder nalgarna här hemma. Ut till civilisationen igen. Känns lite som om jag gått tillbaka några steg i evulitionen. Jag hoppas inte folket blir rädd...

Hello, my new name is Lucy!

Ja, det är nästan så det känns. Om det fortsätter såhär så kommer jag bli den där ensamma kvinnan som bor i skogen med alla sina katter. Hemska tanke. Äh, jag får gå ut på stan någon veckodag och gå fram till någon annan som antagligen är på stan för de inte heller har något jobb o säga " Hej, ska vi bli kompisar?" Det låter som en bra idé.

No comments: