2009-01-31

Leave me alone!

Aaaaaj min kropp! Nu har jag blivit dålig igen. Jag förstår ju inte, jag blev nyss frisk! Återigen började det med nackspärr. Sedan klev jag upp imorse för att gå upp o dricka vatten och allt började snurra. Jag hann precis i nivå med sängen innan jag tuppade av. Vet inte vad som hände men hela dagen har jag gått och kännt mig halv snurrig. O nu har nackspärren åter igen spridit sig till ren och skär smärta i hela kroppen. Vad är det här för något?! Dessutom känns det som om något håller på att gräva sig ur min vänstra tinning. Det här är inte normalt. Det kan det inte vara. Det är ju mindre än 2 veckor sedan jag var så här sist.

Jag hoppas bara att jag kommer kunna somna inatt och att min kropp inte krampar så mkt som den gör nu. Jag har provat allt. Badat med muskelavslappnande badsalt, suttit med varm vetepåse, fått massage, ätit värktabletter men det släpper inte. Jag blir galen! Jag känner mig som om jag håller på att förvandlas till hulken!

Jag är övertygad om att det är så som jag känner mig nu som hulken känner sig under sin förvandlig. Den enda stora skillnaden är väl att jag känner mig klenare än en dammråtta. Men annars ser jag verkligen likheterna. Musklerna som drar ihop sig så händerna kröknar, jag blir alldeles ådrig i ansiktet och det pulserar i mina tinningar. Ja, men jag har ju inte blivit grön. Inte än i alla fall.

No comments: