2009-01-24

Nuu är det spännande!

Har snart sett klart hela första säsongen av Heroes. Jag får inte nog! O nu är det ju så spännande att jag inte kan gå o lägga mig innan jag vet vem som spängs, om de dödar Syler o en massa massa annat. Iiih!


Förövrigt så har mina cravings fortsatt idag. Men idag har det varit lösgodis och indisk mat. Så jag kom hem från affären idag med en godispåse för 70:- och kokosmjölk o annat jocks. O gott blev det! Så pass att jag helst vill äta det till både frukost, lunch och middag imorgon. O känner jag mig själv rätt just nu så är det precis det jag kommer göra imorgon. Men obegränsat till mattider.


Ja, också måste jag ju faktiskt få skryta lite också. Idag blev jag redaktionens val igen på sidan där jag skriver mina dikter. Eller ja, vet inte riktigt vad jag ska kalla dem. Bara ord och tankar. Men det är ju rätt skönt o veta att man inte tänker i helt fel banor i alla fall :) Det ska vi fira med lite mer godis!

No comments: