2009-02-21

Sverige gjorde ju nästan ett bra jobb ikväll!

För en gångs skull så blev jag ju nästan nöjd med dem som gick vidare till final i melodifestivalen. Men allvarligt talat, hur fan kunde BWO ens gå vidare till andra chansen? Men EMDs låt var faktiskt helt ok! Jag brukar inte tycka om schlager men den låten kan man ju nästan lyssna på i vanliga fall också.

Ja, kvällen spenderades iaf med mamma för en gångs skull. Vi har ätit chili, druckit lite vin och ätit semlor. En mys pys kväll´. Och imorgon blir den ju ändå mysigare för då är det ju söndag. Funderar på att spendera dagen på Spa Kliniken. Relaxen skulle inte sitta helt fel. Jag är ju trots allt halvfinne och jag känner hur mina gener skriker efter en bastu! :) Btw, så finns det tillgång till bastu i "min" lägenhet som jag vill ha. Lite avundsjuka eller? Hah.

No comments: