2009-02-11

Haha

När jag surfade runt efter lite bilder på Thailand och Pattaya så hittade jag igen lite välkännt. Eller ja, mycket välkännt faktiskt!

Pattayas roligaste bar*

Pattayas roligaste bar-tjej**

*Haha, ja därifrån har jag mycket roliga minnen vill jag lova! Jag och Ploi stog på högtalarna mest hela natten och hade det as kalas. Ja, så as kalas att till och med klubbägaren ville betala oss för att vi skulle komma tillbaka även nästa kväll. Det gjorde vi frivilligt kan jag ju säga. Jag tror jag aldrig i mitt liv varit med om en roligare utekväll. Lucifer disko tk rekommenderas varmt vill jag lova. Dit måste jag någon gång igen!

** Ja, o vem har vi här då! Andra tjejen från vänster jobbade på en bar jag var på ganska ofta där nere. Så fort hon jobbade och jag var där så satt i o spelade spel och drack. Ja, bartenderna där kan dricka! De små taniga sakerna. Japp, Kien heter denna vackra flicka och underhöll mig många kvällar när jag rymde från hotellet för att undvika min pappa.

När jag tänker tillbaka så saknar jag de lite grann. Gillade verkligen den staden! Och saknar Ploi som in i norden. Men jag kommer tillbaka, det lovar jag. Och henne vet jag ju att jag kommer träffa igen.

No comments: