2009-02-23

AAAAH!!

Jag skakar! Mina muskler vibrerar! Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en jobbigare träning. Det hela börjar med att människan ville att jag skulle stå 40 min och SPRINGA på löpbandet. Whoot?! Jag? Jag klarar ju knappt av att GÅ 40 min på löpbandet. Eller jo, ok då. Men springa? Jaja, det är bara att ta sig i kragen och lyssna på bossens order. Men efter en 20 minuter ungefär så tror jag han ser att jag börjar krojkna lite. Så för att puscha mig så ställer han sig på löpbandet bredvid mig och springer med mig. Det är vad jag kallar en bra tränare det!
.

Ja, o sedan var det ju dags för gymmet då. Jag som tyckte jag hade ganska tunga vikter förut. Pyttsan heller! På vissa la han på 20 (!) kilo. Det var typ det jag hade från början det...
.
Jag kan ju säga att jag var så trött så jag höll på att börja grina. Men fan vad bra det känns nu efteråt. Helt fantastiskt. Ja, det var nog faktiskt endå den mest givande och roligaste träningen jag haft. Och de har även utökat musiksortimentet enormt. Till sån där musik man blir riktigt riktigt peppad av. Ja, det blev faktiskt till och med allsong på gymmet idag! Ha ha ha. Renoveringen var nog det bästa Jocks (Nu Golds Gym) gjort. Och det bästa jag gjort är att skaffa mig en PT. Tomas är kanon! Längtar som en tok tills på fredag då vi ska träna igen.

2 comments:

Anonymous said...

Jag är avis. Jag vill också ha en PT. Dela med dig din lilla mupp =)

Anonymous said...

Ha ha. Jag kan bli din PT! Jag lovar, jag behöver avreagera mig lite jag med efter allt slit han får mig att gå igenom :)