2009-02-18

Greys Anatomy

Japp, säsongspremiär idag. Som den vanliga ritualen så tog jag med mig popcornskålen och gick över till Johanna. Det är våra onsdagar det. Attans, det kommer inte alls bli lika lättsamt när jag flyttar. För jo, jag SKA ha lägenheten! Jag vet att jag ät tjatig...


Ja, vi har i alla fall konstaterat att Izzie måste ha en hjärntumör eller nå. Jag har även hört det skvallras om att hon faktiskt ska lämna serien. Sorry folks! Jag är lika ledsen jag. Men ja, för inte kan ju Denny Duckett leva i alla fall. Och när man har hjärntumör så brukar man väl ha synvillor?
.
Har för övrigt spenderat kvällen hela den övriga kvällen med att steka pannkakor. Pust och stön vad det är jobbigt! Speciellt när mamma vill ha dem sådär super, super tunna. Nej, det kommer ta vääligt lång tid innan jag gör om det igen. Hade glömt hur kämpigt det är. Vofflor är mycket lättsammare!
.
Nu ska jag slå på en film som jag ska försöka somna till. Ska försöka lägga mig relativt tidigt för jag hade tänkt kliva upp vid 9 imorgon. Har allt för mycket att stöka med för att jag ska kunna sova till ca 11-12. Jag förstår inte varför jag måste sova så mycket, men ändå är så trött efter jag sovit typ, 12 timmar(!) Det kan aldrig vara normalt. Just det, behöver lite tips på musik jag kan ladda ner också. Hade tänkt rensa och fylla på nytt i Ipoden. Alla förslag mottages varmt...




No comments: