2009-02-17

Ja ja ja ja JAAA!!

Jag fick jobbet! Av 68 sökande så fick jag jobbet! Jag är så otoligt lycklig så ni anar inte. Nu fattas bara lägenheten. Tänk om den är tagen? Iih, nu blir det snabba puckar.
Den 5:e mars börjar jag i alla fall jobba. Det är snart, och jag längtar som en tok.

Hej och välkommen till Nikita hair, det här är Johanna. Ja, det känns faktiskt jävligt soft att säga det!

Ja, då är det bara resten kvar då. Nu väntar gesällen och lägenheten. Åh, o jag vill verkligen verkligen ha den! Den ligger i alla fall kvar på hemnet, men det gjorde ju iuf den andra med som jag tittade på i somras o den var tagen. Jag tror nästan jag får ringa imorgon.

Har i alla fall hunnit fira lite på Lilla Siam ikväll. Och i helgen blir det förhoppningsvis utgång. O Robin kanske komemr o hälsar på också, det skulle ju vara väldans roligt. Har ju inte hunnit visa honom hur ett riktigt uteliv i Östersund går till än. Det är lite tråkigt att det bara är tisdag idag. det är ju så långt kvar till helgen. Och jag vill ut nuu! Nej, tacka vetja när Fanny kommer hem, hon bangar inte för mycket hon. Haha.



2 comments:

Anonymous said...

You know it bejb =)=)

Anonymous said...

Haha, det är tur man kan lite på dig stumpan!!

Miss U (L)