2009-02-22

Bättre än förväntat

Jag älskar mina vänner! Tack för en otroligt bra dag allihopa!
Vi blev kvar lite längre än förväntat. Vi fick faktiskt stanna kvar efter stängning så då kunde vi dricka några glas vin och roa oss precis som vi ville. Jag, Kicki, Anette, Annelie och Jenny. Ja, jag var inte hemma förrän klockan 9 faktiskt.
Så nu känner jag mig fräschare än någonsin och full av energi. Nu hade jag tänkt se Patrik 1,5 som jag inte lyckats se ännu. Vi hörs imorgon, för då är det en ny dag. Just det, jag har ju även första mötet med min personliga tränare imorgon! det ska verkligen bli skit kul. Jag har ju redan ett anpassat gym schema men nu har jag verkligen någon som följer upp mig, peppar mig, lägger om min kost och vet när vi måste göra förändringar. Ibland behöver man faktiskt hjälp och jag är otroligt tacksam för att den finns.

Sov så gott nu osså vill jag säga "HEJ" till alla mina nya läsare! Ser att ni har blivit många fler den senaste tiden. Riktigt roligt!

No comments: