2009-02-20

So this is what it feels like?

Mina vuxenpoäng har stigit ytterligare efter den här dagen vill jag lova! Alla dessa samtal, jag känner mig som mamma. Har för första gången skickat efter en skattesedel också. det här jobbet är verkligen seriöst! Varför har jag inte fått gjort allt detta på mina gamla jobb?
Ja, o jag har vädrat o dammat och vattnat blommor också. Herre gud. Hur orkar jag? Jag springer omkring som en liten virvelvind. Ja, osså har jag hunnit med att träna mitt upp i allt. Herre jössanes.

Nu ska jag snart iväg in till stan igen och hämta ut Anna Ternheim biljetterna. Vid 5 tiden ska jag hem till Anette och dricka några glas vin o prata strundt. Ska bli riktigt trevligt. Får se ifall det blir utgång också. Ja, Robin dok ju inte upp, han fick nå strul med bilen så vi får ta den nästa helg. Tråkigt men sant.

Nu, duschen!

2 comments:

Anonymous said...

Det låter som att ditt liv är så himla upptaget. Är du säker på att jag får plats när jag kommer hem? :/

Anonymous said...

Men what?! Hela kvällen har jag ju saknat dig o svurit över att du inte varit hemma för jag ville att du skulle vara meeeed!!