2009-02-19

Pjuh!

Falskt alarm. Det kan inte ha varit hon för enligt säkra källor jobbar hon nu mer i Sundsvall. Stackarna! Nej huvva, tack gode gud säger jag bara.

Hela kvällen har jag suttit o pratat med Josefine också. Oh gud vad det var roligt. Vi som var så himla tajta förut. Det var verkligen jätte roligt att få prata med henne. Har saknat henne väldigt mycket. Vi förstår ju varandra på ett sånt bra sätt. Och sedan finns det sådana där manipulativa jävlar som försöker förtöra det. Men vi hittade tillbaka till varandra. För sånna jävlar kan inte vinna. It's karma!
.
Nu är det ju så synd bara att hon bor i Hudiksvall och jag i Östersund. Men jag tror alltid vi kommer ha en speciell plats i varandras hjärtan för vi gick igenom så himla mycket tillsammans under gymnasiet. Vi vet ju allt om varandra! Och att vi i stort sätt bodde tillsammans under ett halvår hjälpte ju till ganska bra. Haha.
Slutet gott allting gott.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Robyns album. Den är verkligen jätte bra! Och With every heartbeat ger mig rysningar varje gång.
Skivan rekommenderas varmt.

Mmh, nu känner jag mig varm i hjärtat. Och saknar Josen. Jätte mycket. Alla minnen.

This is for all the old times...

(Saknar)

No comments: