2009-02-13

Sådär ja. Nu är jag katt-kvinnan!

Tror ni jag klivit ur mitt nattlinne ännu? I så fall trodde ni fel. Jag ligger kvar här i sängen med sällskap av min katt. Jag känner mig lite bortglömd här borta! Inte har jag någon choklad heller. Jag hade, med den är ju slut!! Jag hade också en coca cola, en påse nötter, en burk oliver (Bläe) och två grape. Men, jag har ingen aning om vart de tagit vägen (oops).
Ja, här ligger vi i alla fall. Och stackars katten har åkt på magsjuka! Två sjuklingar som delar säng. Det är ju nästan lite mysigt. O inte kan vi smitta varandra heller. Nej, för inte kan väl en katt smitta en människa med magsjuka? Eller?! Iiiih!! Uuuut katt!!

Imorgon ska jag dumpa alla hjärtans dag och åka upp till Åre med Johanna. Andas lite fjälluft känns som den perfekta medicinen just nu. Nu ska jag fortsätta läsa min bok som i sort sätt kräver förstoringsglas.

Ha't så bra!

No comments: