2009-02-11

Bibliotek och fika-pause!

Det här har varit en sån där dag man får en massa energi! Mötte upp Johanna idag vid 5 tiden på biblioteket för att spinna vidare på vår resa. Vi har sett ut lite sevärdheter mm. Ja också har vi lagt till ett land på listan. Efter Nya Zeeland ska vi flyga över till Thailand eller Singapore och bättra på brännan lite! :P Efterom man oftast mellanlandar där iaf så tyckte vi det var dumt att inte få se sig omkring. Dessutom så kommer ju Brännan efter Fiji vara spårlöst försvunnen efter 3 veckor på Nya Zeeland. Än så länge ser etapperna ut såhär:
  • Kina ca 1 vecka
  • Fiji 2 veckor
  • Nya Zeeland 3 veckor
  • Thailand eller Singapore ca 2 veckor

Ja, vi ansåg oss inte behövde så jätte lång tid i Kina för det vi vill se ligger nära varandra och det var inte så jätte mkt saker på vår lista av sedvärdheter i det landet. Men det är ju inte direkt ristat i sten ännu.

Thailand kanske inte skulle sitta så fel ändå?

Efter biblioteket så gjorde vi i alla fall en ordentlig runda på Pause. Den innehöll; Paninis, Cola, kladdkaka och hallon smoothie. Då har man fyllt fika-lagret så man klarar sig några dagar till då. Men jag måste ju erkänna att jag redan börjar planera vem mitt nästa offer ska bli som jag ska dra med mig dit. Meen, Johanna är ju ungefär lika besatt som mig så det kanske inte blir några problem! Hehe.

Ja, o hur går det med Iphonen då? Ingen vidare lycka än men däremot så tror jag att jag luskat ut felet. Då ska jag bara komma på ett sätt att åtgärda det. Men det tar vi imorgon! Har suttit på tok för länge med den där skiten nu. Men är det någon som har bra koll på Iphone så får ni gärna höra av er! Jag tar all hjälp jag kan få.


Förresten! Vem tusan är "Pussgurkan" som ansåg jag hade "potensial"?! Hmm. Förstår varken kommentaren eller kommentatorn...

No comments: