2009-02-26

Make up store och lyxfika

Dagen har spenderats men min underbara Johanna. Vi träffades på stan vid 5 och gjorde en liten shoppingrunda. Hittade lite svarta kläder som ska utöka mina arbetskläder. Vi får nämnligen bara ha svarta eller vita kläder där. Men vill ni höra något underbart? Vi får pengar att shoppa kläder för från jobbet! Japp, 750 kr per halvår. Är inte det fantastiskt? Hihi. O det är ju inte direkt så att det inte är kläder vi inte kan ha på fritiden. jag gillar det där stället alltså.

Efter shoppingen så gick vi till Törners för en fika då Pause var abonnerat ikväll (!!!!). Vi grog nån macka, kaffe, cola, bulla och nån kaka. Jajjemen, mätta blev vi! Haha. Efter vi fyllt våra magar men råge så drog jag med henne på en make up store visning som jag blivit inbjuden på. Länge sedan det var någon sån nu så det var ju jätte roligt. Dessutom får jag 20% de kvällarna så man har ju samlat på sig ett litet lager. Ikväll fick det bli en mörkbrun ögonskugga och faktiskt ett rött läppsitft och läppenna. Jag hade tänkt försöka våga mig på det där nu.

Som ni kanske förstår så har jag haft en jätte bra dag.

No comments: