2009-02-12

Pyssel

Ännu en jätte bra dag! Jag tycker jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Jag har nu i alla fall fått min iphone ivägskickad till snälla Christian som ville hjälpa mig! Misstänker att telia hade fått det hela om bakfoten och att den inte alls var låst till en operatör och att det är därför den blivit helt knas nu. Vi får väl se ifall Christian får någon rätsida på det där.
Var in till Resia idag och hämtade lite broschyrer om alla länder. Så nu har jag suttit och luslärt o drömt mig bort. Men kan inte fatta att det inte händer förrän om ett år! Suck.
Åt middag på Pause idag med mammsen också. Två dagar i rad! Precis som jag vill ha det. Pannini och ca 3 tekannor med te.

Jag har ju som sagt hunnit med ganska mycket idag. Jag har ju faktiskt till och med nu börjat med gitarrspelandet idag. Anmälde mig till en kurs över internet så nu är det i rullning! Önska mig lycka till...
Ja, vad har jag mer hunnit med? Har kommit halvvägs i boken och suttit och målat resterande av dagen. Jag är så glad att jag tagit upp mitt teckande igen. Eller ja, jag är väl alltid en periodare. Det är synd för jag tror att jag hade varit mycket duktigare ifall jag inte ledsnade efter några veckor.

En del av min dag i bilder



Ja osså har jag batat och myst också. En ganska produktiv dag ifall ni frågar mig! Nu ska jag slå på en film och ligga o slötitta bland mina fluffiga täcken och kuddar.

Natti natti.

No comments: