2009-02-21

Hittade lite gamla bilder!

Jag letate lite i bildarkiver och hittade en massa bilder på mig från "den galmla goda tiden". Många minnen som kommer tillbaka. Och vad mycket som hänt från den första bilden till den sista och därifrån fram till nu. Så många minnen och så roliga perioder i mitt liv!

Här var jag 14 år gamal och det var sommaren då jag och Katrine åkte på vår impulsresa till Göteborg. Vi spenderade midsommar där med några killar vi hade träffat i Bulgarien. Kunde ha varit jävligt farligt men jädrar vad roligt vi hade. Hela den sommaren var underbar.


Här var jag 15 år gamal och det var den sommaren jag bodde i Fränsta några veckor med Katrine. Helt sjukt rolig var även denna sommar.

Ja, och här är skolavslutningen i 2:an med Kate. Det var den här kvällen jag för första gången umgicks med Robin, Mats och co. Sedan gick det bara utför! Haha.


Sommarlovet mellan 2:an och 3:an. det här var midsommaraftonen som firades av ett helt undebart gäng i en stuga iStensjöarna. Jag lovar, det fanns ingen som kunde ha så roligt som vi hade då!
Våren i 3:an. Övergången då jag beslutade mig för att "blondiner har roligare". Under prosessen passade jag även på att känna efter hur det kändes att vara rödhårig. Det här var även i samma period då jag tog min, även den, impulsresa till Thailand. Lovely!


Jag och Josefine på studenten. Jag tror inte något annat ord än LYCKA behöver sägas!


Sommaren efter studenten. Gatufesthelgen som spenderades med underbara Kate. Det var även den här kvällen och resterande av sommaren jag hade en ny fling med en gamal fling jag hade när jag var ca 14. Hela den här sommaren var så jävla rolig. Tror jag aldrig haft en sån rolig sommar.
Nutid:

Det här är perioden då jag antagligen är lyckligare än någonsin. Jag har en underbar vän jag snart får återförenas med, jag har noggrant sorterade vänner som inte kunde vara mer underbara, jag bor i en stad jag älskar, jag har fått mitt drömjobb, jag har eventuellt en lägenhet och jag känenr mig starkare än någonsin. Allt tack vare människorna i mitt liv. Ni har fått mig att bli den bästa jag kan vara. And I will keep on rising!


Jag älskar er. Tack!
/Johanna

No comments: