2009-02-27

Lets Dance

Eftersom det trots allt är fredag så har jag unnat mig ett glas vin och lite naturgodis ikväll. Som jag nämnt tidigare så är det ju näe man gör allt hälsosamt till ett måste och något jobbigt som man inte klarar av det livet. Jag unnar mig och är inte benhård med mig själv. Det är ju trots allt jag som ska må bra! Och god mat mm. är ju det som höjer kvaliteten i mitt liv. Så det så!

Jag och mamma har iaf suttit och tittat på lets dance ikväll Gud vad jag älskar Lila Bagge! Hon verkar vara en helt underbar människa. Och hon i Niclas Wahlgren, vilket par! Det är ju inte direkt så att han är så värst lik Anders Bagge, inte till utseendet iaf.
Att bero på det så kanske det blir Åre imorgon då Made in Sweden artisterna spelar. Så vem vet, kanske jag får träffa jury gänget då också. De e ju för goa de!

No comments: