2009-02-03

Hemmafru

Imorse ringde väckarklockan för jag hade tvättstugan. Nej, jag hade inte mycket tvätt med tanke på att jag tvättade för några dagar sedan men jag har gått o blivit otroligt huslig. Ni vet hur man brukar säga att en kvinna har en biologisk klocka när det kommer till barn. Ja jag tror jag har en sådan jag med som ringer för fullt. Inte för barn för guds skull! Men för att få flytta. Varenda liten cell i min kropp skriiiker! Men ja, visst har det varit skönt att få flytta hem ett tag också med tanke på att jag bara var 15 år när jag flyttade men nu är jag 19 och väääldigt redo. Inte blev det lättare av att gå in på hemtex vårrea heller. Jävla skit! Och jag är så nervös att budgivningen på lägenheten kommer vara avslutad innan jag får veta om jobbet. Suck.

Jag har i alla fall fått mina böcker från adlibris idag och tur var väl det för snart hade jag inget mer att läsa. Köpte även boken Sofies värld, en filosofisk bok om filosofi. Och med tanke på tjockleken på den boken så kommer jag att ha något att läsa ett bra tag framöver. Ja, för jag köpte ju även den första, fristående delen av sofies värld som var minst lika tjock.

Nu ska jag iväg till Spa-kliniken på relaxen. Ska dit på massage på torsdag också. Som jag har längtat! Men jag känner att efter den massagen så kommer jag vara sjuk. Vaknade med ont i halsen imorse så ngt är på G.

No comments: