2009-02-20

En kärring

En riktigt rolig kväll/natt har det varit! Vi började ju som sagt hemma hos Anette där vi drack nå glas vin. Sedan gick vi vidare till O'learys där det visade sig att Kleerup skulle spela ikväll. Men han var där några timmar innan spelning och en annan som har noll koll på den yttre världen försod inte alls att den Andreas som jag suttit o pratat med hela kvällen i själva verket var Andras som i Andreas Kleerup. Jösses så pinsamt det blev när han sa att det var dags för han att ställa sig på scenen och jag frågade ifall han var förband! Hahaha.

Så bara så alla vet; detta är alltså Kleerup. Så ingen behöver någonsin göra bort sig som jag gjorde ikväll. Men ja, han har ju humor iaf så det kanske inte skulle vara hela världen.

Ja men när klockan slagit sådär 24.00 så börjar Johanna bli lite trött på krogen och vill börja dra sig hemmåt. Och på bussen så träffade jag på Emil så vi drog hem till honom och tittade på film. Eller ja, började. För när 5 minuter av filmen hade gått så sover jag som en stock. Vem, en fredagkväll åker hem från krogen kl 24.00? Och klarar inte av att hålla ögonen öppna vid halv 1 på natten? Ja, kanske andra, men jag brukar inte vara sådan. Nej folket, det börjar gå utför nu...

8 comments:

Anonymous said...

Visst var han söt? Kleerup alltså =)

Anonymous said...

Hehe, ja han är söt! Dock kanske inte riktigt min smak :) Men en sjukt bra musiker är han.

O förresten, vem är du då? :)

Anonymous said...

ingen särskild, vi känner inte varandra. Googlade efter lite recensioner från kleerups spelning i östersund, o råkade snubbla in på din blogg. Du är förresten skitsöt! Ha en trevlig lördag vetja! Kram

Anonymous said...

Haha, Ingen särkild? Äh, klart du är det även fast du inte känner mig! Hö hö hö :) Var du själv på spelningen?
Nämen tack så jätte mycket! Ha en trevlig lördag du med :)Kram

Anonymous said...

Nope jag var inte där, jag bor utanför Göteborg, så jag ska gå när han kommer dit i april. Har varit på två av hans spelningar i Göteborg. Första gången fick jag komma backstage o få skivan signerad, det var trevligt. Jag stod där som en blyg fjortis o vågade inte säga nåt. =D.

Anonymous said...

Jaha, nej det är ju en bit mellan Göteborg och Sundsvall! Haha ja, kanske du får en nu chans nu då och du inte är så blyg! :) Riktigt trevlig är han ju faktiskt. Dock när han väl skulle upp på scenen igår så hade han hunnit bli gaaanska rund under fötterna minst sagt! Så bjud honom på en Staropramen vettja, dem tycker han om!

Anonymous said...

Jo, han brukar ju bjuda publiken på öl, kanske dags att nån bjuder tillbaka för en gångs skull =)

Anonymous said...

Haha, ja det tycker jag verkligen! Hah, stackarn må ju bli törstig han med :)