2009-02-22

Harmoni


Åh, mamma tog ut hunden imorse innan hon åkte på jobbet så för en gångs skull har jag kunnat suttit i soffan hela morgonen och bara varit. Så skönt!
Nu ska jag dra på mig träningskläderna och ta ett body balance pass på golds gym. BB och bål passen tycker jag är lätt bäst.
Dessutom tycker jag man ser resultat så fort av dem. Men som sagt, allra mest tycker jag ju om att gymma men ibland kan det vara så skönt och avslappnande att gå på pass.

Efteråt är vi ett gäng tjejer som ska till Spa kliniken och relaxa. Ska bli jätte trevligt. Så då blir det bubbling, bastu, peeling och inpackning som gäller. Man känner sig alltid lika fräsch och avlappnad när man har varit där. Det här blir en sån här dag då man får en massa energi känner jag. Dessutom har jag precis ätit världens godaste fruktsallad nyss. Fruktcoctail kan ju slänga sig i väggen! Ja, så länge det inte är frukt i en coctail. Det är det väl inget som slår?

No comments: