2009-02-02

Just pause!

Ja, igår spenderade jag hela kvällen och natten på akuten och om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur mycket det tjänade till. Tror jag fått liggsår på köptet. Från klockan 6 till klockan 1 på natten låg jag på en bår och trodde de glömt bort mig. Men en enda läkare hade de på medicin avdelningen igår. Naturligvis den avdelningen jag skulle till! Ja, o när jag väl fick komma in till läkaren så förstod de inte vad det kunde vara för fel på mig. Ett tag trodde de jag höll på att få en hjärnblödning men det tyckte jag lät lite konstigt med tanke på att jag gått med värken i över 24-h. Men ja, de kom i alla fall fram till att det kan vara en inflamerad, tillklämmd nerv i nacken på mig som spökar. Så de tyckte jag kunde åka hem o fortsätta äta min treo. Inte ens piller fick jag! Hehe. Men är lite bättre idag i alla fall. Jag klarade faktiskt till och med av att gå på stan en sväng idag. Hade en massa ärenden som var tvungen att göras. Men dessutom fick jag med mig lite saker.

  • 8 tallrikar från hemtex
  • Satin sängkläder
  • Nån massage grej från OBH nordica. (Väldigt bra var den)
  • Ett teckningsblock (hade tänkt ta tag i målandet på riktigt igen)
  • Ännu en bok
  • 2 hyrfilmer, dricka, ostkrokar (gissa om jag kommer vara degus)

Jag hann med att ta en fika på pause idag också. Äntligen! Det var jobbigt länge sedan men nu tog jag mig i kragen. Blev ju som väntat väldigt tryckt stämmning men jag orkade inte gömma mig längre. Det är ju faktiskt inte jag som bör göra det. Men de andra var ju precis som vanligt i alla fall, de vet nog inte ens om det.

Dömt, glömt och långt borta.

Nu väntar jag på pizza, jag och Madeleine ska ha en riktigt slö kväll. Svulla och må riktigt gott. Det är jag bra på vill jag lova!

No comments: