2009-05-19

Väntar på att Johanna ska komma och rädda mig

Jag har så fruktansvärt tråkigt. Ingen vill svara i telefonen när jag ringer, det är skit på tvn och mammsen är spårlöst försvunnen. Suck. Jag har till och med sminkat mig, sminkat av mig och sminkat på mig igen i ren frustration. Onödigt, javisst, men vad gör man inte för att fördriva tiden? Ja, och som om det inte var nog så har det gått så långt att jag läst Kissies och Blondinbellas bloggar. Åh my, det börjar gå utför för mig.
Men Johanna kommer snart, hoppas jag, och räddar mig. Det blir nog hallon smoothies på min balkong i solen. Lovely!

Men jag har lite good news i alla fall! Jag ska, förhoppningsvis, ta av gipset imorgon. Yaay! Men jag ska inte hoppas för mycket, det kan ju lika gärna inte ha läkt färdigt. Men håll gärna alla tummar och tår ni har. Fick även ett sms av Ellinor idag där det stor att min underbara GHD plattång nu kommit. Så om inte annat så får jag fira, eller trösta mig med den imorgon. Och det är även mycket möjligt att min svarta babydoll bikini från Asos jag klickat hem kommer imorgon. Har väntat på den i måndags och idag men brevlådan har bara varit fylld med tråkigheter som reklam och ränkingar. Så imorgon förhoppningsvis. Jag har ju faktiskt en liten bild på den också:


Nu ska jag bara vänta färdigt på leveransen av den där kroppen också. Suck.

No comments: