2009-05-04

The sectret is out!

Säg "Hej" till Nico, min lillebror!

8 comments:

F said...

the bomb is dropped så att säga =)
Hoppas du mår bra iallafall johanna.

Johanna said...

Jodå, efter lite distans till det hela så känns det bra! Inte är det hela ungens fel i alla fall och söt som socker är han ju :)

Sanna said...

Nämen va? När hände detta?

Karoline said...

Oj! Det hade jag ingen aning om. Är det mammas eller pappas?
Kram kram

Josefine said...

Va?! Hur gammal är han? Visste du inte om att han fanns eller vadå?! Gumman! Jag förstår din chock ifall du inte visste. Herre gud. Jag finns bara ett samtal bort ifall du vill prata :) (Love)

Johanna said...

Oj oj! Informationen om allt kommer i ett senare inlägg! Jag lovar, jag svarar på allt då :)

Men med mig är det ingen fara, inte längre i alla fall.

Erik said...

Nämen, vad lik ni är varandra!! :O

Sara N said...

Åh vad söt han är! Instämmer helt med Erik och anser att ni är sjukt lik varandra. Men du är lite sötare ;)