2009-05-13

Fika som ingen annan

Fy fan vad länge jag sov idag!! Herre gud, kvart över 13 var klockan när jag tog mig i kragen och lämnade sängen. Och aj vad ont i ryggen jag fick av att ligga så länge. Men jag gick ju faktiskt o la mig vid 4 inatt också jag har ju faktiskt bara sovit 9 timmar. Men man ligger ju som med aga när man sover så länge och jag blir så seg. Men visst kommer jag piggna på mig snart för jag och Frida ska ju till Pause och fika. Åh, nu var det ju faktiskt ett tag sedan! Skandal.

Jag har även fått efterfrågan att visa min nya frisyr men jag ställer ju faktiskt helst ALDRIG upp på kort. Ifall ite Frida är i farten dvs för då lyckats jag alltid fastna. Kanske har o göra med att vi oftast festar då och bryr mig inte tillräckligt. Men, jag komemr inte lägga ut någon bild här inte så därför kommer ni få se en bild på någon annan som har det frisyren jag har nu. Allt har sin lösning!

Ja, men tyvärr ser ju inte restan av mig ut sådär. Suck.

2 comments:

Fanny said...

Näe resten av dig ser inte ut sådär. Resten av dig ser så mycket bättre ut än så där. Jag skulle kunna döda för att få se ut som du ju!

Johanna said...

Men herregud! vad har du gått o blivit tappad i för hårt?!
Toktant!!