2009-05-18

Lovely GHD

Ska det firas så ska det firas! Därför väntar jag nu på att GHD purple, limited edition ska levereras hem till mig. Yaay! Titta så fin den är. Och bra ska vi inte tala om. Får även med den lila hårfönen, clipsen och den värme tåliga väskan att lägga den i. För alla som har plattång känner säkert igen sig i hur frustrerande det är när man har bråttomt och vill packa men man måste vänta på att plattången ska svalna.

Plattången piper till när den är varm och stänger av sig själv ifall den blir för het. Så man behöver alltså aldrig oroa sig över att man glömt den påslagen. OCH SÅ GLANSIGT HÅRET BLIR AV DEN! Ja, om jag skulle skriva allt som är fantastiskt med den skulle ni nog hinna somna innan jag var klar. Men i alla fall, snart är den min.

Ikväll blir det också middag för att fira lite till. Lilla Siam månne? Höhö



No comments: