2009-05-13

It's back!

Min mage gör såå jävla ont. Magkartarren är tillbaka på besök. Jag som inte haft det på flera månader nu. Åkte på skiten redan när jag var 12 och så fort jag blir stressad eller nervös kommer den tillbaka. Nu är det gesällen som är i helgen som stressar skiten ur mig. Hur fan hade jag tänkt att det skulle gå?! Ibland förbannar jag över att jag är så jävla envis! Ska jag stå med gips i 2 dagar och göra massa frisörmoment under tidspress?! Det kommer ju vara hur klumpigt som helst.


Ja, hur ska jag hinna? Jag måste be en liten bön och hoppas att han kommer visa mig lite mercy. Åååh, jag hoppas att jag kommer kunna sova inatt. Om inte annat att jag kommer få vara utvilad tills på lördag. Min magkatarr ska INTE få förstöra det här för mig. Banne mig inte min fot heller! Så det så.

2 comments:

Fanny said...

Det finns inget som kan förstöra för dig min älskade. Du kommer klara det där galant. Trots att du har magkattar och bruten fot. Jag känner inte och har aldrig träffat någon frisör som jag litar på så mycket som du. Det är helt ärligt Och det är faktist INTE bara för att jag känner dig. Det är något du utstrålar. Man litar helt och enkelt på dig. Man vet att resultatet blir bra. Jag vet att du kommer klarar proven. Det är det inte ens en fråga om. Men du måste tro på dig själv. Det gäller bara att du har samma tillit till dig själv som ALLA dina kunder har. Du vet att jag finns här om du behöver mig.
Puss!

Johanna said...

Åh min vackra flicka! Tack för att jag har dig och för att Du är Du <3
Love