2009-05-21

Plastic fantastic


Jag hade hoppats på sol idag men så blev inte fallet. Så därför har jag varit in en sväng till Torvalla centrum och växlat till mig lite 5:or så jag kan sola solarium i vår kvarters lokal. Det solariet är helt kanon!

Ikväll må jag nog även börja packa lite inför min Sthlms resa. Vet fortfarande inte riktigt när jag ska åka. Imorgon eller på lördag. Ska leva lite impulsivt, ja med en färdigpackad väska då. För jag kommer vara där några dagar, minst till onsdag så det är lite att packa. Och jag kan inte ha ngn rullväska riktigt än för kryckorna måste följa med. Jag får ju egentligen inte gå på foten alls förrän om 2 veckor. Men jag säger faktiskt annat. Jag vet att det är jätte dumt men de var mest bara rädd att mina ledband inte skulle klara det, men jag tycker det går utmärkt! Jag går dock bara korta sträckor utan men på lördag då jädrar ska jag uppleva utelivet fullt ut med min älskade Kate och då får mina två kompisar stanna hemma.

Jag efterlyser även schweizernöt choklad och cola. Dumma jag glömde köpa den när jag var i centrum. Nu måste jag hoppa tillbaka dit IGEN! Tror ta me fasen jag tar bussen för det tar ju ca 30 min tur o retur med 2 ben o med kryckor är det olidligt. Jobbigt bara att bussarna går som söndagar.

No comments: