2009-05-18

Eftersom inte john blund kommit på besök ännu..

Sitter här och lider av tristess. Och när jag liter av tristess så snurrar hjärnan på för fullt. Och när det snurrar på för fullt så ploppar en massa tankar om liver upp. Och inatt var det den här:
Om du inte drömmer, kommer du aldrig någonsin uppnå något.
.
Ja, fy så deprimerande, må jag aldrig sluta drömma! För vad har man då att leva för?
Mina drömar just nu är att helgen blir så rolig den bara kan bli, att min fot blir frisk väldigt väldigt snart, att jag kommer få en helt kanon sommar och att hösten kommer bli precis så jag planerat och helst ännu bättre. Och sist med inte minst att resan i februari bara är en av de alla.
.
Nu börjar mina ögonlock bli tunga och svamlet börjar förvärras till mer än bara svammel.
Så god natt.

No comments: