2009-05-08

BIG changes

Här händer det otroligt mycket just nu och jag börjar förbereda mig inför stora förändringar. Sådana förändringar som förändrar livet. Mycket!!

Åh, men jag är så glad. Det är det här jag har velat så länge jag kan minnas och äntligen, snart går det i uppfyllelse. Men jag kommer inte att berätta riktigt än vad det är för ngt eftersom mycket kan hända, väldigt fort.
Men snart så! Ja, det går nog inte att undgå att berätta heller. Ni kommer säkert märka i vilket fall, på ett sätt eller ett annat.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för Johannas födelsedagsmiddag på Lilla Siam. Den stackaren fyllde år för evigheter sedan men har inte fått till någon dag eftersom alla har varit ute o rännt. Men nu ska hon äntligen bli uppvaktad på riktigt!

No comments: