2009-05-20

Några kilo lättare

Nu är gipset borta. Äntligen! Så nu är jag all set inför min resa till Stockholm som jag inte berättat om. Och så mycket mer än så får ni heller inte veta. Inte anledningen till att jag ska ner alltså.

Efter gipset var borta var jag snabb som fasen på att åka bort till Spa Kliniken för att relaxa och få mig en massage. Lovely. Har även hämtat ut plattången och invigt den. Åh, den är ju så bra!!


Nu ska jag bara svira om och snart åka ner till stan för att spendera kvällen på Marité och dricka rosé (det var inte meningen att det skulle rimma). De har en liten smygöppning där ikväll som jag blivit bjuden till. Det blir nog mysig men det får bli en snabb visit för jag är sjukt trött. Har även lite ont i huvudet efter massagen så jag ska smörja in mig lite med fruktansvärda Linnex. Smärta märta.

Ha en trevlig kväll allihopa. Och jag vill ha in förslag på maskerad utklädnader ju! Nu förväntar jag mig att jag har fått in förslag tills jag kommer hem...

3 comments:

Mathilda said...

Pippi Långstrump skulle jag lätt vara :)
Pussen

Lars said...

Du är ju lika fin som törnrosa så du behöver ju inte klä ut dig. Fniss

Sandra said...

Hmm, vad sägs om Pumba? Kanske blir lite varm att bära den dräkten i och för sig. Men Ariel då?

Kramar