2009-05-24

Lapa sol i hufvudstaden

Vilken underbar dag vi har haft det idag! Vi tog färjan ut till djurgården och åt vår frukost på en filt i det otroligt varma solen. Vid tre snåret åkte vi sedan till medborgarplatsen och fortsatte solningen där och Kate skrev på ett kontrakt på en lägenhet jag nu hjälper till att packa till. På tisdag blir det måla! Vi gjorde även ett stopp i lekparken påväg mot pizzerian vi skulle äta vår middag på och lekte bättre än vad små barn kan. Men det blir nog en tidig kväll ikväll för imorgon ska jag upp tidigt och göra secret business. Åh vad jag längtar!!

Imorgon blir det mer sola och utgång. Kanske ni även kommer få se en annan liten hemlig sak som jag möjligtvis ska göra imorgon. Men det tar vi då. Har inte riktigt beslutat mig för hur jag ska göra än. Men vill vill jah!

Här kommer min dag i lite bilder:

No comments: