2009-05-06

Udt!

Ja, herre gud! Här har det varit Crazy Town, därav dålig uppdattering. Men nu så ska ni äntligen få svar på alla era frågor. Jisses vad många kommentarer jag fått på det inlägget.

Men om vi börjar om från början.
Nico träffade jag för första gången för 1 år sedan då jag var i Thailand och för att göra det hela lite mer kortfattat lät de mig tro att det var pappas flickväns barn. Och det var ju helt logiskt. Ungen kallade henne för mamma och han sov där!
Men nu i efterhand så har jag förstått att han kallade alla för mamma och att han sov där för att han inte fick plats på hotellet. Men ja, det var i alla fall det de lät mig tro. Inte medvetet, men de rättade mig bara inte...

Ja, nu är Nico 2 ½ år gamal och jag har träffat honom oerhört många gånger men det var inte förrän några veckor sedan jag fick veta på Mc Donalds att han faktiskt var min bror. BIG chocker!! Anledningen till att jag inte fått veta något var, för att citera "Du har ju inte frågat". En väldigt uttjatad medning från min pappas läppar men så är alltså sanningen. Det har tagit sin tid men det är väl nu jag förstått att jag har en halvbror. Nico accepterar jag och älskar oerhört, det är väl mer allt runt omkring jag inte kunnat accepterat och hatat.

Men nu vet ni folket! Nicolas är min lillebror, resten av mitt liv...
Världens underbaraste.
Jag kunde inte vara mer stolt.

No comments: