2009-05-22

Mys under en parasoll

Idag kom äntligen min bikini, som jag har väntat och längtat. Fin fin var det. Så jag har invigt den lite genom att sitta ute i solen en o annan timma så nu börjar ju nästan få lite sommarbränna. Lovely!

Annas är det full rulle här hemma. Ska snart iväg till tvättstugan o tvätta upp lite kläder som jag vill ha med mig till Sthlm. Seda är det en racer packning som gäller, boka tåg och sedan svira om till partykostymen. Det blir nog uteserveringen på Gamla teatern med Ellinor och massa annat folk. Osså följer nog Frida med också. Sedan får vi se vart det bär av. Ska försöka att inte bli ute allt för länge för jag ska upp snortidigt imorgonbitti. 08.12 lämnar tåget perrongen. Tur att jag har några timmarr där att sova för jag vill ju vara så pigg som möjligt imorgon. Åh, min Kate! Vad jag längtar...
Nej, nu är det brådis!

No comments: