2009-05-21

Barbeque

Säga vad man vill men kärringgrillen är underbar! Tänk att på bara några minuter har man en helt ny bränna. Lovely.

Måste ju bara berätta om gårdagen. Det hela började egentligen för ca 3 veckor sedan när jag träffade min läkare som var såå sleazy! Och inte var han annorlunda den här gången. "Men det är klart jag känner igen dig" säger han och tittar mig djupt in i ögonen. Visst, han är ung. Om han inte hade varit min läkare hade jag inte tagit illa upp men nu var jag hos honom för att få hjälp! Inte för att ragga. Det kändes bara så jävla förnedrande. Ja, han var i alla fall också ute igår. Jag står vid baren och han ställer sig bredvid mig, nickar till och säger "tja!", som om han vore världens cooling. Så konstaterar han att jag också var ute ikväll och undrar ifall jag har trevligt. "Jo", svarar jag men menar på att jag ska snart dra mig hemåt. Då kläcker han ur sig att han hoppas på ett återbesök!! What?! Fattar han inte att jag kan anmäla honom? Fy fasen.

Ja osså var det någon annan typ där som satt och stirrade på mig i minst 2 timmar. När jag sedan drar på mig jackan för att åka hem springer han fram och säger "Ska VI gå nu?" "Erhm, ursäkta", säger jag. han repiterar och jag låtsas som om jag inget hörde. "Vart ska vi gå då?", säger han. Men för i helvete?! Vad är det för fel på killar? Exakt var hade jag gjort för att ens antyda att jag skulle lämna stället med honom?

Jag ska börja forska i killars psyke hade jag tänkt. Medan jag gör det hade jag tänk passa på att rensa min garderob. Eller, jag vet inte ifall ordet rensa räcker. De som har sett den förstår vad jag menar. Jösses. Det kommer nog ta mig en hel dag. Bäst att börja nu och sedan belöna mig själv med chokladen jag åkte och köpte. I'm worth it!
.
Jag skulle lätt kunna dumpa chokladen ifall min belöning blev Carrie i SATCs garderob.
Stöön.

No comments: