2009-05-09

Cinderella in a partydress

Nu är jag sjukt laddad inför en party kväll. Hur det blir och vart det bär av återså att se. Förfesten står i alla fall jag för. Och vad ska Johanna dricka? Jo, hon ska dricka skumpa för hon har sjukt mycket att fira ;)
.
Jag väntar bara på Frida och medan jag gör det lyssnar jag på The Killers underbara skiva Day And Age och njuter av att vara helt ensam hemma. Vid 5 tiden for ju nämligen mamma till Grekland så från och med nu så är det jag som styr hushållet. Finally!!
Åh, och lite solbränd har jag ju hunnit bli också tack vara vårt underbara väder här i Östersund. Vi har faktiskt värmerekort i hela Sverige. De ni!
.
Nu ska jag fortsätta peppningen och utföra gruvarbete i garderoben. Varför har man aldrig något att ha på sig när man ska ut? Jag är en sån där som köper nya plagg inför varje utgång men det håller ju inte riktigt nu eftersom jag är ut så mycket nu för tiden.
Men men, Ciao!

1 comment:

Kickan said...

Hallå där!
Nu var det alltför längesedan igen! Vad säks om att ta en liten fika någon dag? Och kan du inte lägga ut en blid på din nya haircutt? :)

pok